morethanwords.jpg-me
morethanwords.jpg-me

Selkeyttä stra­te­gi­aan, vai­kut­ta­vuut­ta vies­tin­tään

More Than Words on täyden palvelun mark­ki­noin­ti­toi­mis­to, jossa yrityksesi utuisetkin unelmat tiivistyvät selkeäksi strategiaksi ja arkipäivä kääntyy kiehtovaksi tarinaksi.

Oivaltava

"Saatkohan tästä mitään irti?" 

Saan. Olipa ideanne vielä pehmeintä pumpulia tai tiukan tekninen, yllän sen ytimeen ja oivallan olennaisen. Kiteytän runsaimmatkin rönsyt ja tarinallistan hataratkin hahmotelmat. "Juuri noinhan me sen ajattelimmekin!" on palaute, jonka kuulen kovin usein.

Nopea

Ripeässä yhden tohtorin toimistossa liiketoimintasi kehittäminen ei unohdu projektipäällikön pöydälle tai organisaation rattaisiin. Pyörimisvauhtia lisää myös se, että työskentelen suomen ohella sujuvasti myös englanniksi ja saksaksi.

Ta­voit­teel­li­nen

Asiakas on johtotähteni, lähtötelineeni ja ankkurini jokaisessa projektissa. Strategioiden ja viestinnän ei kuulu luovimmillaankaan olla kuin toiselta planeetalta vaan ammentaa sisältönsä ja sävynsä yrityksen tavoitteista ja asiakkaan kokemasta arvosta.


Kan­sain­vä­li­nen

Uskallan väittää More Than Wordsin olevan Koivistonkylän globaalein mark­ki­noin­ti­toi­mis­to. Tästä kiitos asiakkailleni, joita on jo kolmessa maanosassa.

VJLF1030.jpg-me

Missio

Kirjoittaa tarinoita, jotka luetaan.

 To write stories worth reading.

Rakentaa brändejä, joista puhutaan.

 To build brands that people talk about.

Luoda vaikuttavaa viestintää.

 To create impressive and effective communication.

Rakentaa yritysmaailman menestystarinoita.

 To co-create business success stories.

mtw_jumping.jpg-me

Mitä siitä syntyy?

  • Liiketoiminnan kehitys ja strategian kirkastus
  • Asiakkaan kokeman arvon sanallistaminen
  • Yrityksen kriittisten menestystekijöiden valjastaminen viestintään
  • Markkinoinnin ja viestinnän strategiat
  • Markkinoinnin ja viestinnän koulutukset 
  • Markkinoinnin ja viestinnän suunnittelu 
  • Narratiivit ja tarinallisuus yritysten viestinnässä
  • Yritystarinat, esitykset, artikkelit, käsikirjoitukset
  • Asiakastutkimukset


IMG_7389.jpg-me

More than what? Mitä vielä?

Markkinointi ja viestintä ovat oivaltavien kiteytysten kotikenttää.  Ilmiöiden – ja etenkin kuluttajien - ymmärtäminen edellyttää kuitenkin  otsikkotasoa syvällisempää analysointia. Oman tutkimukseni valokeilassa ovat niin kuluttajien kuin yritysten narratiivit sekä generatiivinen kuluttaminen - se, millaisen jäljen kuluttajina haluamme jättää seuraaville sukupolville.

_IGP5321.jpg-me

More Than Words

Viestintätoimisto/Communication Agency

Anne Kastarinen
 +358 50 520 1502

anne(a)morethanwords.fi

© More Than Words 2022. All rights reserved.